torsdag 29 september 2011

Torsdag


 Idag blev det en liten sväng till lekparken alldeles bakom oss där vi bor, var skönt med en paus mitt i städningen. Det tyckte nog Albin med, slapp han jaga det gula monster som lät konstigt...haha. Trodde att han skulle somna efter det men inte då, fast han var hur trött som helst. Men efter lunch skulle jag kika på nya lampbutiken, så vi hann inte längre än till Lemont så somna han äntligen!!!!! Mammas gulleplutt. Sen så har han börja krypa lite smått nu idag, har ålat sig förut. Ja det gör han än men det kanske blir mer och mer krypning. Nu ikväll har jag även kollat lite på Albins kommande dagisschema, hur det skulle bli ifall Johan inte vill gå dagtid. Han ville gå dagtid i början när dagis pratet började här hemma, men nu känns det lite som att han inte vill riktigt. Det blir då inte mer tid på dagis hur han än gör iaf. Men kanske mor/farföräldrarna får hjälpa till lite eftersom jag har några nätter. Och nu har jag  jobbhelgen denna helg. Ska bli lite skönt, har varit 2 gnälliga dagar här hemma nu och nej det är inga tänder på gång. Han har 8 och det får räcka för ett tag nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar