torsdag 15 september 2011

Mammaledighet

Hej min vän! Till helgen ska jag jobba, skulle ha jobbat helgen för 2 veckor sen men Albin blev dålig i magen samt Johan var på Mallorca. Så då vabbade jag för första gången i mitt liv och lär ju inte va sista heller ..hihi.. Jag ska jobba helg varanna vecka fram till nyår och sen är det till att börja på allvar(Heltid) är det tänkt. Jag och Johan delar på föräldraledighets dagarna rakt av. Så mina dagar räcker till nyår precis, tack vare att jag jobba 1 mån i somras och nu helger. Tycker faktiskt att det är lite skönt att komma ut och jobba, förstå mig rätt nu, jag älskar att vara hemma med Albin med. Se alla framsteg han gör och utvecklingen över huvudtaget. Helt underbart att man får vara med om det. Men idag vet jag inte vad det är med han, skriker högt och är inte speciellt nöjd med något. Men men dom små ska väl också ha sina sämre dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar