lördag 17 september 2011

Tapas





Vilken dag det varit, har haft sån energi och varit på topp humör. Cyklade hem från jobbet idag (2mil) för Johan och Albin skulle ha bilen. Både Grängesbergs marknad och ABB hade nån dag vid gocart banan. Men det var så skönt att cykla samt att det var ju kanon väder och jag måste ju röra på mig. Missade ju Zumban i onsdags, var både förkyl och Johan jobbade em. Gjorde en Tapas/plockmat kväll här för mig och älsklingen, min nya favvomat. Åt det första gången hos Malin i Trollhättan ( bästa vännen). Och så drack vi Segura Viudas Brut Rosé till, hoppas det inte visar sig på vågen imorgon. Men men isf får jag ta det och kämpa vidare nästa vecka. Blir inte mycket bloggat nu under helgen,eftersom jag jobbar och sen när man kommer hem vill man ju umgås med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar