måndag 26 september 2011

Måndag




Hej min vän!! Dålig uppdatering har det varit under helgen. Vi har varit på 40 årsfest och åh så roligt det var. Men va trötta vi var igår söndag, så därför ingen blogg skrivande och så ville vi mysa med Albin så klart. Allt hade gått bra hos farmor & farfar när han sov där, men dom tyckte att han vakna lite väl tidigt...kl 05 =) hihi...Sitter nu och väntar på Svenska Hollywoodfruar, har blivit en favvo serie, får inte missas!! Så då är det skönt att Johan jobbar em, så jag får titta ifred. Älskar Maria Montazami, vilken härlig människa. Och näst bäst är enligt mig Isabel Adrian. Dom 2 andra är nog inte riktigt friska och Gunilla tål jag bara inte.Men det är min åsikt. Ni andra får givetvis tycka vad ni vill!!! Hörs en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar