onsdag 28 september 2011

Albin 1 år & julafton

1-årskalas Blå, Tårtljus
Ja så har vi delat upp det här hemma, Johan ska ordna Albins 1 årsdag i Säfsen och jag fixar julafton. Jag fråga Johan igår om jag skulle hjälpa honom och hitta fina ballonger, servetter och annan dekoration. Men nej det skulle han fixa minsann. Hm, tänkte jag då. Och mycket riktigt shoppade han loss på Biltema idag när vi var till Borlänge och köpte ballonger, tårtljus, serpentiner i alla möjliga färger. Jag hade tittat ut på en webshop så fina söta ballonger i blått och fina servetter med olika motiv på. Men icke då!!! Vi har ju lite olika smak.1-årskalas Blå, BallongerBilar, SerpentinerMen här kommer lite hur det kommer att se ut, alltså det som är färgglatt och det andra jag hade tänkt men som det inte blir. Ni får ha överseende med att bilderna hamnade lite hur som......Men han är ju iaf ute i tid denna gång, typ 3,5 mån kvar =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar