tisdag 27 september 2011

Tisdag

Satt och fundera lite på Albins julklappslista igår kväll, listan kan nog bli hur lång som helst. Jag menar det finns mycket hur mycket fint som helst och roliga saker. Nu har ju vi handlat lite saker i Ullared, vet inte än vad som blir födelsedags presenter/ julklappar. Nu har han kommit in i en "gå runt bordet period" hur kul som helst tycker han, jag i en nervös period att han slå huvudet överallt. Men det har gått rätt bra. Johan tror att Albin går själv snart utan att hålla i sig, men jag tror att det dröjer ett tag till. Johan gick när han var 9 mån som Albin är nu, jag gick senare. Han hinner nog gå allt. Idag ska vi iväg på sprallisar, så han får busa & leka lite. Och det är precis när han brukar sova på em, så jag kommer ha en jätte kul lillkille ikväll!!! Not!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar