tisdag 20 september 2011

Höst nytt i Albins garderob







Kastar in ett par bilder på lite nya kläder i Albins garderob, dock är inte alla inhandlade av mig utan också av mormor & morfar. Även Johan har bidragit med några plagg, kan ni gissa vilket?? Än så länge tycker att det är skit roligt att blogga vare sig det är nån som läser eller ej. Men har sett att rätt många har varit inne på bloggen iaf, fast ni inte gör mer avtryck än en siffra =)) Albin är ute på promenad med mormor & morfar och förhoppningsvis sover en stund, för snart är det dags  för Sprallisar.

2 kommentarer:

  1. Haha bruka säga att folk är så dåliga å kommenterar å så gör jag det inte själv :P hihi..
    Fina kläder =))
    T-shirten va absolut sötast =))//Patsy

    SvaraRadera
  2. Förut tänkte jag att herregud va dom gnäller om att man inte kommenterar inläggen. Men nu när jag bloggar själv, så tycker jag att det vore ju kul om nån kunde säga nåt iaf...haha

    SvaraRadera