måndag 30 december 2013

Haft mys i dagarna 3



Stressar ni inför nyår nu? Jag har haft god planering och stökat klart allt. Och vi ska bara vara hemma.  Vi tog oss en myshelg vid stugan. Vi har sovit, bastat, tagit skogspromenad och åkt hjuling.


Mörka dagar/kvällar så det har tänts mycket ljus. Då vi inte har nå el där. Köpte upp oss på mer ljus när vi var till Ikea idag så svärföräldrarna fick påfyllning nu när dom åkte dit idag och vi hem. Johan fick åka dit igen en extra sväng då vi glömde vårt boxer kort där. och jag och Albin for till systemet och hämtade ut beställnings champagnen. Och där var det minsann inte mycket kvar på dryckes hyllorna. Knappt nån champagne alls kvar. Och eftersom jag gillar champagne så har jag kommit på vad jag ska önska av Johan när jag fyller. Jo en vin/champagnekyl, haha. Men han köper ju aldrig typ det jag vill ha!!!

pizza uppvärmning i öppna spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar