onsdag 25 december 2013

Även jag fick paket....



Tomten kom från skogs. Albin han vinkade och vinkade.



Spännande med tomten och jag som trodde att Albin skulle bli rädd, men inte då. Albin t o m kramade tomten 2ggr.


Albin och hans fina kusiner Lina & Maja. Vi hade en super mysig julafton med tomte, god mat, mycket skratt. Albin fick så mycket paket så hälften hade varit nog. Bilar och blinkande cars joggingskor var nog favoriter igår iaf, skorna hade han på sig i 6 timmar inomhus. Varma fötter när Albin gick och lade sig, hihi.


Även jag fick paket, viner, soppskålar till alla i familjen, choklad, armband i roseguld som matchar min nya klocka.Super snygg mössa med rosa/cerise kurbits och rengöring till ansiktet från bliss. Så åh va snäll jag varit. Vi avslutade kvällen med film, Albin uppe i sitt rum med "hitta Nemo" och vi nere med "fjällbackamorden- strandridaren"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar