onsdag 11 april 2012

Regnig onsdag!!

Hade tänkt att vi skulle gå ner på vv idag, men vet ärligt talat inte hur vi gör. Usch för regnväder iaf om man ska vistas i det. Annars kan jag tycka att det är mysigt ibland. Dagens vägning kommer att visa antingen en stå stilla vikt eller 0,5 +. Tog en paus från vv i påsk, enligt vv appen så har jag gått ner för mycket på för kort tid. Måste prata med Konsulenten idag för hon har inte sagt något om det. Igår hade Johan ärenden till Borlänge så vi åkte dit allihopa för lite shopping. Fyllde på Albins sko förråd till sommaren och fick även 2 keps.Och ett traktorset. Jag köpte mig ett par nya ballerinaskor och blomkrukor. Nu har Albin lite påsklov från förskolan och jag jobbar bara fredag. Så det blir en mysig vecka för oss.
Nya ballerinskor till skosamlingen, men jag var duktig och kastade 4 par skor härom dagen.
Köra bil var hur kul som helst enligt Albin.
Tennisskor, fotbollstema.
Sandaler även dom fotbollstema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar