fredag 13 april 2012

Friday!!


Är så sugen på det här armbandet, finns på campadre nu för 199 :- istället för 699:-
Om den finns kvar imorgon bitti slår jag nog till. Tycket att dom är så fina.
Har en vit från samma märke, Humanity. Med min tur har den säkert tagit slut.

Bara Albin vaknar från sin tupplur och har ätit så drar vi till jobb och Albin blir så länge hos mormor & morfar. Får dom busa lite och tjåla för det gör Albin hela tiden!! Men man fattar inte ett ord, det var en kille på förskolan som hade sagt till fröken att Albin nog pratar engelska, haha. 

Hade en mysigt kväll med Annelie & Lina igår, dock saknades Karolina. Som är hos sin älskling i Lappland. Får ta en till date när hon kommer hemåt.

Undrar hur grabbarna har det i Säfsen då? har inte hört något mer än god natt på sms inatt och då hade jag sovit en timme redan.
Längtar ner till Malin, jag och Albin tar oss en tripp till Trollhättan om 3 veckor. Ska bli så kul att komma dit. 1 år sen sist tror jag vi var där. Tiden går så fort. Johan släpper av oss där och kör vidare till skåne  och Niklas. Sen drar dom till Tyskland, är ju 2 fester på G för herr Eriksson.
Ha en bra fredag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar