torsdag 26 april 2012

Älskling,du har blivit en tjockis!!

Nu har jag varit ute i regnet och gått till stan och hem igen. Förbannad över min Iphone som krånglar lite då och då. Men nu funkar den igen. Men då började jag irritera mig på Johan. Haha... Jag tror för sjutton att jag ska anmäla han till programmat på tv 3. Inte för att han blivit tjockis utan för att han ska börja röra sig mer. Så då kan jag bli hans coach. För nu har han sagt hur längesen som helst att han ska börja träna, cykla till jobbet m.m.
Och har han gjort det?? Nej senast igår kväll sa han att han skulle cykla till jobbet. Så nu är jag förbannad, tänker stå som en militär polis när han kommer hem från jobbet. För nu ska han inte komma undan, minst 1 timmes träning av något slag ska han göra!!!!!



Han får bli hur förbannad han vill att jag skriver om det, bara det händer något!!

2 kommentarer:

  1. Haha, låter som min sambo!! :) Fast han föreslog själv att jag skulle anmäla han till programmet, för att de va lättförtjänta pengar;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 52% engångsskatt :-( 100.000 =48.000:-
      En månads semester 30.000:- = 18.000:- kvar!!!

      Radera