fredag 28 februari 2014

Champagnebaren och bilfadäser





Boka in 27 Mars kl 17-20 om ni är sugna på att hänga med mig och Louise. Vi hade jätte trevligt där sist och fick smaka på 3 olika champagne. Vi unnar oss lite lyx en vanlig torsdag, igår var det allt annat än lyx här hemma. Har köpt nytt batteri då Johan trodde att det var det felet, men igår em skulle vi ta en sväng till affären. Men nej då bilen startade inte!!!Det är bland det mest irriterande jag vet, eftersom jag är så beroende av bil. Får väl börja söka jobb i Ludvika istället, grrrr
Jaja då sa jag till Albin att vi skulle cykla istället, så på med mer kläder och så drog vi iväg. Då börjar Albin gnälla att det var så kallt, nej det är det inte alls sa jag. Men sen började han gnälla att han var så trött och ville hem och sova.Kom inte ens till lorensbergaskolan så kände jag att cykelhjälmen dunkade i min rygg och Albin sov. Bara att vända cykeln hemåt utan varor. Sen kommer Johan hem från jobbet och säger att svärmor fått stopp på sin bil på lidl parkeringen, haha
Nej sprillans ny bil vill jag ha, men hade tänkt att det skulle bli i höst och inte nu i vår/sommar när det ändå är så mycket annat som ska fixas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar