lördag 15 februari 2014

Bra slut på dagen....



Hade en toppen bra dag igår på alla sätt, fast min bil ej startade. Fick lov att ta Johans "åketråk"bil. Men idag när Johan skulle teststarta min bil så startade den igen, blir inte klok på detta. Fortsätter iaf och kör åketråken några dagar till vill inte vara med om nå överraskningar då jag inte är ledig förren fredag em, puh!! Fullt upp på jobbfronten med utb och jobb. Men får vi Göteborgsbesök nästa helg tar jag ledigt fredagen.

Grabbarna hade iaf gjort jätte mysigt när jag kom hem, tänt ljus i hela huset även ute. Fick en "alla hjärtans" present av min fina vän  Annelie igår som innehöll choklad och massageolja. Så jag fick massage av grabbarna, Albin massera fingrarna och Johan ryggen så skönt!! Bättre slut på dagen hade jag inte kunnat fått och finaste hjärtat fick vi av Albin som han gjort på förskolan. 


Big no no shopping igår, kunde ej låta bli. En vas från "Day Home" dom hade kampanj på Campadre. Hoppas den är snygg och användbar i verkligheten med ........... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar