onsdag 26 juni 2013

Glossybox Juni

Don`t Let Anyone Ever Dull Your Sparkle!!!


Blev så överraskad av posten idag, kommer alltid ett sms från posten när glossybox är på väg men inte denna gång. Och jag blev skit nöjd denna gång med. Nu till innehållet:
1: sebastian professional volupt spray
2: figs & rouge läppcerat
3: emite make up ögonfransböjare
4: china glaze nagellack
5: loreal paris rengörings olja
Så snygga glas!!
Hade ju köpt glas och strawberry daiquiri till tjejträffen. Men det fick duga med Johan och en invigning av nya brickbordet innan läggdags igår. Trodde det skulle bli tidig läggdags igår men när vi kom upp så hade ju inte Albin somnat än. Så han skulle ju ligga inne hos oss en stund och hade då inga planer på att sova,haha. Så hon var nog 22.30 eller kanske mer när vi bar in han igen för då ville han inte var med oss nå mer. Denna unge. Men då hade jag så tur att han sov till 08.50 i morse. har inte varit nå trött på kvällarna nu när jag har haft sovmorgon hela 3 dagar nu.
Johan erbjöd sig att han skulle städa idag efter jobbet. Men vilken tur han hade att det regnade hela dagen så jag och Albin städade istället. Men då överraskade han mig istället med 20 rosa rosor. Som doftar ljuvligt där hemma.

1 kommentar:

  1. Schysst med oljan! Jag fick lite annorlunda så titta gärna in på min blogg ;)

    SvaraRadera