måndag 17 juni 2013

En present till mig

Vi var till sågmyraoutlet igår men jag hittade ingenting. Johan var den enda som handlade. Hittade söta tunikor till Göteborgstjejerna. Så nu är det bara Niklas 40 årspresent kvar att fixa och sen deras bröllopspresent. Men idag hittade jag en present till mig själv, rökfri 6 år!! är så stolt över att jag hållit det när jag inte lyckas med andra grejer, som att sluta med shopping och godisätning =)

Clean Summer Escape Eau Fraîche 60ml i gruppen Parfym / Sommarparfymer hos Lyko Hair AB (1079-100-0060)
Blev en parfym från Lyko.se

Clean Summer escape eau fraiche limited edition.
Hoppas den doftar gott!!
Ikväll ska jag till Lina på mat innan nattjobbet. Ska bli trevligt. 17 skift kvar innan semestern. Åh va jag längtar till semestern. Men ett tag kvar dit. Midsommarveckan redan här, jobb för min del hela helgen. Men lite firande blir det allt för min del ändå. Årliga gatufesten hålls på midsommardagen, det ska bli trevligt!! Även min pappa fyller den dagen men han firar jag på min rast på söndagen. 

På torsdag tänker jag fixa en datemiddag till mig och Johan. Skaldjur står på menyn. Räkor, havskräftor och blåmusslor( ett annat recept än tidigare) mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar