tisdag 25 juni 2013

Sovmorgon, drömmar och taklampa, ja en salig blandning idag!!!!


Min myskille. Ja den större med.
Haft 2 sovmorgon nu denna vecka, så skönt!! 3 v kvar att jobba och 11 skift innan semester. Värt att vänta på mina 7 v ledigt. Och då kanske vi kan få till en tjejträff, då det blev lite klent med tjejer till denna fredag. Men eftersom dom är sommarvikarier så är det svårt att få till en date då alla kan. Få se om jag och Annelie hittar på något själva.

Drömde om "ullared" när Albin kom in och väckte mig, hade gärna drömt vidare. Längtar dit!!! Men hade glömt att föra över pengar, det får jag inte glömma när jag ska dit!!! 

En tur till tomteland blir det också på semestern och det är väl tänkt att Albin ska lämna sina nappar där, haha hur ska det gå. Vi pratar om det varje dag med honom och han talar om att av tomten får man paket. Får väl hitta på ett paket.

Åh en vän på facebook hade tagit bild på denna taklampa  och blev kär i den. Vill ha till sovrummet!!! Från ikea.
Undrar vad Johan säger om denna??? Måste till  ikea snart. Längtar tills ikea blir närmare.

Ska även skaffa margaritaglas till sommaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar