måndag 10 juni 2013

En ny favorit


Hemmamys med lillkillen idag, skönt då dom var borta en natt i helgen. Förskolan har planeringsdag så jag  har tagit några timmar komp tills Johan slutar. Så inget stressande idag med lunch och vila innan lämning.
Så Albin har hjälpt till här hemma idag med blommvattning medan jag plockade in varor från mataffären och sen lagade han lunch ute till mig. Bakade även en tårta då jag tydligen fyllde år idag,haha!! Grattis mamma sa han och gav mig en förp servetter. Gulligt....


Mimi dress - Light grey-black stripes
Hade tänkt att ha denna som strandklänning men jag har redan haft denna flera gånger då den är så skön. 
Har fått en favorit bland kläder, hon heter Suzanne Nilsson. Och jag har beställt hennes kläder från Provrummet.se. Beställning nr 2 skickades i morse och den är redan på väg till mig. Beställer idag och kommer nästa dag typ. Super snabb leverans, bra om man kommer på i sista minuten att man vill ha något nytt.

Acacia dress - Black
Även denna fick komma till min garderob på första beställningen. Kan användas som underklänning el klänning.
Dagens beställning blev en långkjol och en klänning. Bor ju i klänningar och kjolar på sommaren, ja annars med förresten för det är jag liksom.
Edith dress - Grey (mauve)
Hade tänkt mig denna i svart men fanns ej i min st  så jag tog grå. Kanske till sommarens bröllop.
Det finns så mycket fint där på Provrummet så jag vill ha hur mycket som helst!!! 
Laura long skirt - Bubblegum pink
Långkjolar är så skönt att svassa runt i. Kanske till morgondagens sommaravslutning på förskolan. 
Hoppas på bra väder nu imorgon då det är avslutning på förskolan, fikakorg och sång utomhus hoppas vi på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar