måndag 9 juli 2012

Caviar naglar.....

Ciate naglar
Ser ju lite häftigt ut!!
Det här är tydligen det senaste inom nagellack. Caviar manicure är ett färgat nagellack och ett med pärlor, som man applicerar i olika lager. Det senaste från USA. Jag gillar ju nagellack fast nu är mina naglar inte i gott skick. Blir så dåliga när jag klipper naglarna istället för och fila dom. Så då får jag väl fila till dom innan jag testar detta. 

Finns i alla möjliga färger.
Dagens träning är färdig för idag, skönt när man får gjort det på morgonen redan. Går bara bättre och bättre. Tyckte att det var lite vingligt första gången. Går så bra och springa med så jag är nöjd!! Testade även att träna innan frukost idag. Det ska ju förbränna mer, men gud så hungrig jag var efter. Kanske bäst att få i sig lite iaf före.
Denna vecka ska vi försöka hitta en bra bärbar dvd till bilen, har ni tips?? Så får ni gärna hojta till!!! Sen är det en del andra förberedelser också både inför semester och annat. Nu är det bara 4 skift kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar