torsdag 5 juli 2012

Dagen i bilder........och veckans tips.....

Lite av blommorna som jag har i trädgården. Typ enda blommorna jag har,haha......
Vet inte vad den blå/lila blomman heter men den är otroligt vacker, nån slags blåklocka eller nåt. Sen är det nog första gången som min pion blommor, den också vacker. Synd att det bara är en blomma. Jag har inte många blommande växer som ni märker och är inte duktig i trädgården heller. Vi funderar på att planera om tomten kanske nästa år, för den är inte plan nånstans. Allting lutar =(
Albin har badat i flera omgångar idag, naken,med badkläder och med blöja och shorts =))

Vi har haft en jätte mysig dag jag och Albin, fast vi gick upp tidigt!! Men nu börjar han bli både trött och grinig.  Har varit ute sen halv tio tror jag. Börjar bli trött jag med.
Johan är ute på fiske i några timmar, blev inget igår. Regnade så han tog garage dag igår och fiske idag.  Skönt att han tar sig lite egentid också, känns som jag har ränt på sistone. Ikväll blir det grillning och sitta ute och äta hoppas jag, fast solen försvunnit. Men det är väl varmt iaf. Testar nog gåbandet imorgon, har redan gått 8,5 km idag, så det är bara Albin än så länge som stått och dansat på bandet!! Och han verkade nöjd.


Testade Moroccanoil i håret igår, blev nog såld på den. Kändes jätte skön i håret och behövs inte mycket heller. Det är en vårdande oljebehandling för alla hårtyper. Så det får bli veckans tips från mig.

Moroccanoil i gruppen Varumärken / Moroccanoil hos Lyko Hair AB (21-300r)
Toppen för håret!! Veckans tips!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar