torsdag 6 oktober 2011

Vardagsirritation

Är det något som vi tjafsar om här hemma eller jag tjafsar så är det vardagliga sakerna som dammsugning, plocka ihop, tvätta osv. Fast han jobbar och jag är föräldraledig så ska väl inte bara jag göra dom grejerna eller????? Jag känner mig som en j-vla städkärring ibland. Jag menar jag tycker inte heller att det är kul, men nu när man har en "liten ålare" på golvet hela dagarna så lär man ju hålla efter lite mer nu. Jag gjorde ett test i helgen när jag jobbade, satt igång en maskin tvätt torsdag kväll för att se om Johan skulle hänga den......gjorde han det?  NOT!!! Fick hänga den själv på måndagen annars hade det väl ruttna. Nej tror minsann jag ska göra ett schema här hemma. Hur har ni det hemma tjejer, gör ni allt eller hjälps ni åt??? Vill gärna ha tips, åsikter. Var anonyma om ni inte vill skriva namn............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar