onsdag 12 oktober 2011

Höst mys


Fick lite inspiration av min kusin Katja idag som hade gjort en dörr krans, så jag och Albin tog en promenad och plockade lite höstlöv och gjorde en krans till ljuslyktan på altan. Vilket väder det var. Har satt upp en gunga på altan, så där fick Albin gunga medans jag grejade på. Sen fick han bada innan kvällsvällingen. Min lilla Lundmyr bebis.....
Idag fick vi våran nya HD box som man kan spela in med också, har jag lyckats spela in så ska vi kolla på halv åtta hos mig när Johan kommer hem från jobbet. Har dock ingen ork att ringa boxer ikväll om våra borttappade kanaler. Får göra det imorgon. Imorgon är det även dax att besikta bilen och i vanlig ordning så är jag som får göra det...jojo vi har tiden kl 07!!! Johan tror nämligen att om han besiktar så har bilen massa fel och inte om jag gör det. Så i alla år vi haft bilen så har jag fått gjort det. Klart dom inte sa nått förra året, var ju höggravid då =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar