torsdag 27 oktober 2011

Älskling


Denna spel har jag vunnit idag på Bloggfamiljens hemsida och på favvo bloggen matplatsen. Bloggfamiljen har en massa olika bloggar men jag läser Starwoman och Matplatsen dagligen och dom är favoriter. Så ibland har man tur och vinner något, båda dom har lite olika tävlingar då och då. Gillas!!!
Väntar hem gubben nu och då blir det Halv åtta hos mig och Robinson. Imorgon ska Johan på ABB-fest  
och jag jobbar kväll  så lite torsdags mys idag då. Och Albin får umgås med mormor & morfar
imorgon em/kväll medan jag jobbar och så far vi hem.Ska nog gå bra, fast han kommer nog att somna där innan jag hämtar honom. Kanske att det inte blir nå bloggat i helgen så då får ni i så fall ha det så braaaa!!!! Tills vi hörs igen, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar