onsdag 1 maj 2013

Välkommen Maj

Piggnade till igår kväll iaf så vi tog en biltur. Inte mycket att se när klockan var så tidigt. Ingen grillning igår det fanns inte ork till det, så det fick bli idag istället. Kan inte fatta vad Johan gör vi grillen,hela kvarteret är alldeles grått och rökigt.


Igår en inne dag idag en ute dag. Buskar har sågats/klippts ner. en bil tvättad ute och inne. Lunch ute. Skönt med ute luft.

Skönt att jag inte blev sjuk för då hade jag missat vinkvällen som är på lördag och det vill jag absolut inte göra. Alltid trevlig med granntjejerna. Vinet är inhandlat.
Majmånad är lika med massa födelsedagar för våran del, först ut jag, sen mamma, sen svärmor. Sen är det fler med men vi är ju viktigast, haha.
Cirkus för mig och Albin. Schlager firande. Årsdag för mig och Johan fast det firar vi inte nå mer, firar förlovningsdagen istället, nytt kapittel. Och sen morsdag. Så presenter åt alla håll ska handlas och fixas.
Så med andra ord även denna månad är fullbokad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar