torsdag 2 maj 2013

Nu är det bara inte min bil som syns!!




Nya kuddfodral beställda från Members. Kommer bli så snyggt. När nu sovrummet blir klart!!! Men nu har vi nog bestämt oss för vilken tapet det blir iaf. Nu måste vi försöka få ut "jätten" till skrivbord vi har i kommande nya sovrummet. Hojta till om nån är intresserad. Den är i furu, men går ju alltid att måla om till vitt kanske som alla ska ha =) Den som vill får ta den bara ni kommer och hämtar själva.


Maj är min månad så jag kände att nu är det dax att ta fram min julklapp. Så nu kan man inte smyga nå mer, nu syns både bil och handväska. Men cerise verkar ju vara inne  nu i vår så jag är helt med.
Snart ta cykeln och hämta busen och sen är lugnet över, hua. Och vilket humör han kan få ibland!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar