tisdag 21 maj 2013

Dagens äventyr








Idag när jag hämtade Albin på förskolan så kände för att dra iväg en sväng. Ja långt blev det inte, vi åkte väsman runt, haha vilket äventyr va?? Fick tips av Annelie förut att dom hade lite djur vid Morhagen i Sunnansjö. 1 höna 1 tupp och 3 alpackor Uno, Pedro och Alfonso.
Men så söta dom var!! Albin tyckte att det var jätte kul med dom. 

Efter det drog vi till Grängesberg för Albin ville ha glass och jag hade ärenden dit. För fick tips på blommaffären i Ludvika att blommaffären i Grängesberg hade flower power snittverktyget som jag var ute efter. Hon på affären sa att den var guld värd och jag handlar ju snittblommor rätt ofta nuförtiden. Men hon hade mer fina saker där. Så Albin fick glass på konditoriet och jag hittade Ramlösa nyheter på Konsum. Så det var en bra resa för våran del alla nöja och glada!! Var inpå stan innan hämtningen och fick syn på en keps i favoritfärgen som fick följa med hem :)

Imorgon blir det nog Grängesberg igen fast då blir det att beställa tapet. Har äntligen bestämt oss för vilken vi vill ha. Tror jag iaf :)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar